ADMINISTRATIVE

ADMINISTRATIVE

Conform structurii anului universitar 2023-2024 în perioada 02-09.09.2024 vor avea loc reexaminări și măriri pentru cursurile din semestrele 1 & 2 – pentru anii în curs.

În perioada 01-16 august 2024, studenții din anul II de la programele de studii de licență vor putea depune cereri pentru restanțele din anul I și măriri pentru anul în curs.

În perioada 01-16 august 2024, studenții din anul I de la programele de studii de licență și cei din anul I master vor putea depune cereri pentru măriri.

Depunerea cererilor, precum și dovada achitării taxei aferente se face prin transmiterea lor pe adresa de mail a secretarului specializării (vezi la finalul anunțului).

Pentru reexaminări

Studenții din anul II care au restanțe din anul I și studenții anul I în curs și anul II în curs se pot prezenta la această reexaminare doar pe baza cererii și a dovezii plății a 50 lei/reexaminare pentru studenții români și 40 euro/reexaminare pentru studenții străini de la finanțarea cont propriu valutar (CPV). Cele două documente se pot trimite pe adresa secretarului specializării. Cererea se găsește aici.

 

Pentru măriri note

Reexaminarea în vederea măririi notei se face gratuit la cel mult 3 discipline din cadrul anului universitar curent, studentului care are promovate toate examenele prevăzute în planul de învăţământ după sesiunea de vară (adică este integralist). Cererea se găsește aici și se transmite pe mail secretarului specializării.

Nu sunt posibile susţineri de reexaminări în vederea măririi notelor la discipline studiate în anii precedenţi.

Taxele sunt astfel:

– Taxa de restanţă pentru cetățenii români este 50 lei/examen 

– Taxa de restanţă pentru cetățenii străini este 40 euro/examen 

 

Adrese de mail pe secții:

SPR – gabriela.ifrim@fspub.unibuc.ro

SPE, SPF și SSL- nicoleta.petre@fspub.unibuc.ro

MASTER – nicoleta.matei@fspub.unibuc.ro

RISE – cristina.andrei@fspub.unibuc.ro

Conform structurii anului universitar 2023-2024, s-a aprobat sesiunea extraordinară de restanțe pentru anii terminali (anul 3 licență și anul 2 master).

Ea se va desfășura în perioada 02-03 septembrie 2024

Depunerea cererilor, precum și dovada plăţii taxei aferente (50 lei/restanță pentru studenții români și 40 euro/restanță pentru studenții străini de la finanțarea cont propriu valutar -CPV)  se va face în intervalul 15-26 iulie 2024, la sediul din Bd.Mihail Kogălniceanu 36-46, conform programului de lucru cu publicul, sau transmise pe adresa de mail a secretarului.

La subiect: secția, numele și anul de studiu.
Cererea poate fi descărcată aici.

Adrese de mail pe secții:
SPR – gabriela.ifrim@fspub.unibuc.ro
SPE, SPF și SSL – nicoleta.petre@fspub.unibuc.ro
RISE – cristina.andrei@fspub.unibuc.ro

MASTER – nicoleta.matei@fspub.unibuc.ro

Despre finalizarea studiilor

Regulamentul FSPUB finalizare studii licență/masterat

Formular alegere temă licență/masterat

ÎNSCRIERE

Pentru a putea participa la examenul de licenţă, studentul trebuie să fi absolvit toţi anii de studiu şi să depună la secretariat (fizic) un dosar de înscriere care conţine următoarele acte:

  • Cererea de înscriere și Anexă privind protecția datelor cu caracter personal
  • Lucrarea în format imprimat (exemplarul original) – copertat sau spiralat
  • Lucrarea în format electronic pe CD în plic sigilat și transmisă și pe mail secretarului specializării
  • Fişa de lichidare cu vizele celor 2 servicii din cadrul Universității din București – pentru studenții din promoția curentă avem situația de la cele 2 birouri ale Universității astfel că acest document este necesar doar în cazul studenților ce se știu cu debite, altfel nu vor avea posibilitatea înscrierii decât prin dovada stingerii acestora. În cazul studenților din promoțiile anterioare care se înscriu în această sesiune la examenul de finalizare acest document este obligatoriu și vor merge personal la cele 2 birouri să își ia semnaturile.
  • 3 fotografii ¾ pe hârtie fotografică
  • Certificatul de naştere (copie)
  • Certificatul de căsătorie – unde este cazul (copie)
  • Carte de identitate sau pașaport (copie)
  • Diplomă de bacalaureat (copie certificată conform cu originalul – va fi folosită de la dosarul studentului pentru cei ce au diploma în original la dosar)
  • Acte care dovedesc schimbarea numelui (unde este cazul)
  • Formular electronic pentru colectarea datelor de contact ale absolvenților – Formularul conține și instrucțiuni, astfel că viitorii absolvenți trebuie să-l completeze, apoi să-l tipărească și să-l semneze și apoi inclus în dosarul de înscriere. Link-ul este absolventi.unibuc.ro.

Pentru informații vă rugăm folosiți adresele de mail pe secții:

SSL, SPE și SPF – nicoleta.petre@fspub.unibuc.ro
 

SESIUNEA IANUARIE/FEBRUARIE 2025

Examenul de licenţă constă într-o singură probă: prezentarea şi susţinerea lucrării de licenţă

CALENDAR

10.02-17.02.2025 (maxim ora 13:00 în data de 17 februarie) – perioada de înscriere la secretariat (în programul cu publicul)

19.02. -20.02.2025 – Susținerea lucrărilor de licență

21.02.2025 – Afișarea rezultatelor

________________________________________________________________________

SESIUNEA SEPTEMBRIE 2024

Examenul de licenţă constă într-o singură probă: prezentarea şi susţinerea lucrării de licenţă

CALENDAR

05 septembrie 2024 (maxim ora 15:00): – perioada de înscriere la secretariat

06 septembrie 2024– Susținerea lucrărilor de licență

06 septembrie 2024 – Afișarea rezultatelor

PROGRAMARE EXAMEN LICENȚĂ

REZULTATE EXAMEN LICENȚĂ

________________________________________________________________________

SESIUNEA IUNIE/IULIE 2024

Examenul de licenţă constă într-o singură probă: prezentarea şi susţinerea lucrării de licenţă

CALENDAR

25 – 27 iunie 2024 (maxim ora 13:00 în data de 27 iunie): perioada de înscriere la secretariat

(25-26 iunie 2024: interval orar 09:00-15:00; 27 iunie 2024: interval orar 09:00-13:00)

01 – 03 iulie 2024: susținerea lucrărilor de licență și dizertație

03 iulie 2024: afișarea rezultatelor

REGULAMENT FINALIZARE STUDII 2024

ANEXĂ REGULAMENT FINALIZARE STUDII 2024

COMISII

Componența comisiilor de susținere a lucrărilor de licență și de disertație 2024 este disponibilă AICI

PROGRAMARE SUSȚINERI LICENȚĂ
Studenți trebuie să fie prezenti cu minim 30 de minute înainte de ora de începere a intervalului în care sunt programați
 
REZULTATE

Despre finalizarea studiilor

Regulamentul FSPUB finalizare studii licență/masterat

Formular alegere temă licență/masterat

SESIUNEA IANUARIE/FEBRUARIE 2025

Examenul de finalizare a studiilor de master constă în susţinerea orală a lucrării de dizertaţie

CALENDAR

10.02-17.02.2025 (maxim ora 13:00 în data de 17 februarie) – perioada de înscriere la secretariat (în programul cu publicul)

19.02. -20.02.2025 – Susținerea lucrărilor de dizertație

21.02.2025 – Afișarea rezultatelor

_________________________________________________________________________

SESIUNEA SEPTEMBRIE 2024

Examenul de finalizare a studiilor de master constă în susţinerea orală a lucrării de dizertaţie.

CALENDAR

05 septembrie 2024 (maxim ora 15:00): – perioada de înscriere la secretariat

06 septembrie 2024– Susținerea lucrărilor de dizertație

06 septembrie 2024 – Afișarea rezultatelor

PROGRAMARE SEPTEMBRIE

REZULTATE SEPTEMBRIE

_____________________________________________________________________

SESIUNEA IUNIE/IULIE 2024

Examenul de finalizare a studiilor de master constă în susţinerea orală a lucrării de dizertaţie.

CALENDAR

25 – 27 iunie 2024 (maxim ora 13:00 în data de 27 iunie): perioada de înscriere la secretariat

(25-26 iunie 2024: interval orar 09:00-15:00; 27 iunie 2024: interval orar 09:00-13:00)

01 – 03 iulie 2024: susținerea lucrărilor de dizertație

03 iulie 2024: afișarea rezultatelor

REGULAMENT FINALIZARE STUDII 2024

ANEXĂ REGULAMENT FINALIZARE STUDII 2024

COMISII

Componența comisiilor de susținere a lucrărilor de licență și de disertație 2024 este disponibilă AICI

ÎNSCRIERE

Pentru a putea participa la examenul de disertație, studentul trebuie să fi absolvit toţi anii de studiu şi să depună la secretariat (fizic) un dosar de înscriere care conţine următoarele acte:

  • Cererea de înscriere și Anexă privind protecția datelor cu caracter personal
  • Lucrarea în format imprimat (exemplarul original) – copertat sau spiralat
  • Lucrarea în format electronic pe CD în plic sigilat și transmisă și pe mail secretarului specializării (găsiți adresa mai jos)
  • Fişa de lichidare cu vizele celor 2 servicii din cadrul Universității din București – pentru studenții din promoția curentă avem situația de la cele 2 birouri ale Universității astfel că acest document este necesar doar în cazul studenților ce se știu cu debite, altfel nu vor avea posibilitatea înscrierii decât prin dovada stingerii acestora. În cazul studenților din promoțiile anterioare care se înscriu în această sesiune la examenul de finalizare acest document este obligatoriu și vor merge personal la cele 2 birouri să își ia semnaturile.
  • Certificatul de naştere (copie)
  • Certificatul de căsătorie – unde este cazul (copie)
  • Carte de identitate sau pașaport (copie)
  • Diplomă de bacalaureat (copie certificată conform cu originalul – va fi folosită de la dosarul studentului pentru cei ce au diploma în original la dosar)
  • Diplomă de licență  (copie certificată conform cu originalul – va fi folosită de la dosarul studentului pentru cei ce au diploma în original la dosar)
  • Acte care dovedesc schimbarea numelui (unde este cazul)
  • Formular electronic pentru colectarea datelor de contact ale absolvenților – Formularul conține și instrucțiuni, astfel că viitorii absolvenți trebuie să-l completeze, apoi să-l tipărească și să-l semneze și apoi inclus în dosarul de înscriere
  • Link-ul este absolventi.unibuc.ro.

Pentru informații vă rugăm folosiți adresa de mail:
nicoleta.matei@fspub.unibuc.ro

REPARTIZARE PE ZILE EXAMINARE MASTER
REZULTATE

Înscriere restanțe sesiunea februarie 2025

ÎNSCRIERE RESTANȚE DIN SEM. I, ANII ANTERIORI

Studenții cu examene restante din anii anteriori, semestrul I, pot susţine examenele restante din semestrul I în sesiunea de examene 17.02.2025 – 23.02.2025.

Cererea de înscriere la examenele restante, însoțită de chitanța de plată a examenelor restante (plata se poate efectua la casieria Rectoratului Universităţii din Bucureşti, Șos. Panduri nr.90, sector 5, Bucureşti sau în conturile bancare menționate mai jos, detalii plată: „Facultatea de Științe Politice-taxă de restanță”), se depune la secretariat (sau electronic pe adresa secretarului responsabil de secția respectivă; adresele de mail defalcate mai jos) în perioada 03-10.02.2025.

În perioada 03-10.02.2025 se depun cereri pentru susținerea examenelor restante, astfel:

1) studenții din anii III licență și cei din an II master care au restante din sem I al anilor anteriori (cerere + taxă)

2) studenții din anii II licență care au restante din sem I al anului anterior (cerere + taxă)

3) studenții reînmatriculați care au restante din sem I al anilor anteriori (cerere + taxă)

4) studenții aflați în semestru suplimentar pot susține toate restanțele pe care le au de dat doar prin transmiterea cererii de înscriere, fără a plăti taxa de restanță.

Taxele pentru examenele restante sunt astfel:

– Taxa de restanţă pentru cetățenii români este 75 lei/examen (IBAN RO67RNCB0076010452620072)

-Taxa de restanţă pentru cetățenii străini este 40 euro/examen (IBAN RO15RNCB0076010452620135)

Cererea de înscriere la examenele de restanţă se poate descărca aici.

Adrese de mail pe secții:
SPR – gabriela.ifrim@fspub.unibuc.ro
SPE, SPF și SSL – nicoleta.petre@fspub.unibuc.ro
MASTER – nicoleta.matei@fspub.unibuc.ro
RISE – cristina.andrei@fspub.unibuc.ro

*        *

  *

Sesiunea iunie-iulie 2024

STUDENȚII DIN ANI TERMINALI (AN III LICENȚĂ ȘI AN II MASTER) ȘI STUDENȚII REÎNMATRICULAȚI

În perioada 06-09.05.2024 se depun cereri pentru susținerea examenelor restante, astfel:

1) se pot depune cereri pentru examenele restante din sem II al anilor anteriori pentru sesiunea din   13.05-02.06.2024.

2) se pot depune cereri pentru toate examenele restante (atât sem I cât și II din anii anteriori) pentru sesiunea 03-16.06.2024.

Menționăm că pentru examenele restante al anului în curs nu se depune cerere și nu se plătește taxă de restanță …vă puteți prezenta la restanțe

Pentru perioada de reexaminări / măriri note din 03 – 16.06.2024 se vor depune cereri imediat după încheierea sesiunii din 13.05-02.06.2024 și constatarea faptului că sunt discipline nepromovate. Aceste examene se plătesc de către toți studenții .

Examenele de măriri note (maxim 3 discipline) trebuie de asemenea cerere distinctă, nu se plătesc, și se referă doar la anul în curs (an III licență și an II master) și presupune ca studentul să fie integralist.

____________________________________________________________________________________________

Cererile de înscriere la examenele restante, însoțite de chitanța de plată a examenelor restante (plata se poate efectua la casieria Rectoratului Universităţii din Bucureşti, Șos. Panduri nr.90, sector 5, Bucureşti sau în conturile bancare menționate mai jos, detalii plată: „Facultatea de Științe Politice-taxă de restanță”), se depune la secretariat (sau electronic pe adresa secretarului responsabil de secția respectivă; adresele de mail defalcate mai jos).

Taxele pentru examenele restante sunt astfel:

– Taxa de restanţă pentru cetățenii români este 50 lei/examen 

-Taxa de restanţă pentru cetățenii străini este 40 euro/examen 

Studenții aflați în semestru suplimentar pot susține toate restanțele pe care le au de dat doar prin transmiterea cererii de înscriere, fără a plăti taxa de restanțe întrucât au îndeplinit această cerință încă de la înscrierea în semestru suplimentar.

Cererea de înscriere la examenele de restanţă se poate descărca de aici.

Adrese de mail pe secții:

SPR – gabriela.ifrim@fspub.unibuc.ro 

SPE, SPF și SSL- nicoleta.petre@fspub.unibuc.ro

RISE – cristina.andrei@fspub.unibuc.ro

MASTER – nicoleta.matei@fspub.unibuc.ro 

*

*      *

STUDENȚII DIN AN II LICENȚĂ

1) în perioada 06-09.05.2024 pot depune cereri cei care au examene restante din anul I, semestrul al II-lea (din anul univ.2022-2023) cu prezentare în perioada 10.06–07.07.2024, cu plata taxei de restanță și cei care au restante sem I (din anul univ.2022-2023) cu prezentare în perioada
08-14.07.2024, cu plata taxei de restanță.

2) imediat după finalizarea sesiunii de examene din 10.06–07.07.2024 se pot depune cereri pentru cei cu examenele rămase restante (sem II din anii anteriori), cu plata taxei de restanță.

Precizăm că pentru examenele restante ale anului în curs nu se face cerere și nu se plătește taxă de restanță, deci vă puteți prezenta la restanțe.

Reexaminările și măririle de note vor avea loc în perioada 02-09.09.2024 (pentru care va fi organizată separat perioadă de înscriere…veți fi anunțați la momentul respectiv…pentru toate reexaminările se face cerere și se plătește. Menționăm că pentru examenele de mărire notă (maxim 3 discipline) și valabile doar pentru anul curent, presupune de asemenea cerere, fără plata taxei de examinare și studentul să fie integralist.

*

*      *

STUDENȚII DIN AN I LICENȚĂ ȘI AN I MASTER

1) se pot prezenta la sesiunea de restanțe (atât sem I cât și II) din perioada 08-14.07.2024 fără cerere și fără plata taxelor de examinare.

Reexaminările și măririle de note vor avea loc în perioada 02-09.09.2024 (pentru care va fi organizată separat perioadă de înscriere…veți fi anunțați la momentul respectiv…pentru toate reexaminările se face cerere și se plătește. Menționăm că pentru examenele de mărire notă (maxim 3 discipline) presupune de asemenea cerere, fără plata taxei de examinare și studentul să fie integralist.

__________________________________________________________________________________

Cererile de înscriere la examenele restante, însoțite de chitanța de plată a examenelor restante (plata se poate efectua la casieria Rectoratului Universităţii din Bucureşti, Șos. Panduri nr.90, sector 5, Bucureşti sau în conturile bancare menționate mai jos, detalii plată: „Facultatea de Științe Politice-taxă de restanță”), se depune la secretariat (sau electronic pe adresa secretarului responsabil de secția respectivă; adresele de mail defalcate mai jos).

Taxele pentru examenele restante sunt astfel:

– Taxa de restanţă pentru cetățenii români este 50 lei/examen (IBAN RO67RNCB0076010452620072)

-Taxa de restanţă pentru cetățenii străini este 40 euro/examen (IBAN RO15RNCB0076010452620135)

Cererea de înscriere la examenele de restanţă se poate descărca de aici.

Adrese de mail pe secții:

SPR – gabriela.ifrim@fspub.unibuc.ro 

SPE, SPF și SSL- nicoleta.petre@fspub.unibuc.ro

RISE – cristina.andrei@fspub.unibuc.ro

MASTER – nicoleta.matei@fspub.unibuc.ro 

– 

Înscriere restanțe sesiunea februarie 2024

ÎNSCRIERE RESTANȚE DIN SEM. I, ANII ANTERIORI

Studenții cu examene restante din anii anteriori, semestrul I, pot susţine examenele restante din semestrul I în sesiunea de examene 19.02.2024 – 25.02.2024.

Cererea de înscriere la examenele restante, însoțită de chitanța de plată a examenelor restante (plata se poate efectua la casieria Rectoratului Universităţii din Bucureşti, Șos. Panduri nr.90, sector 5, Bucureşti sau în conturile bancare menționate mai jos, detalii plată: „Facultatea de Științe Politice-taxă de restanță”), se depune la secretariat (sau electronic pe adresa secretarului responsabil de secția respectivă; adresele de mail defalcate mai jos) în perioada 09-14.02.2024.

În perioada 09-14.02.2024 se depun cereri pentru susținerea examenelor restante, astfel:

1) studenții din anii III licență și cei din an II master care au restante din sem I al anilor anteriori

2) studenții din anii II licență care au restante din sem I al anului anterior

3) studenții reînmatriculați care au restante din sem I al anilor anteriori

4) studenții aflați în semestru suplimentar pot susține toate restanțele pe care le au de dat doar prin transmiterea cererii de înscriere, fără a plăti taxa de restanță.

Taxele pentru examenele restante sunt astfel:

– Taxa de restanţă pentru cetățenii români este 50 lei/examen (IBAN RO67RNCB0076010452620072)

-Taxa de restanţă pentru cetățenii străini este 40 euro/examen (IBAN RO15RNCB0076010452620135)

Cererea de înscriere la examenele de restanţă se poate descărca de aici.

Adrese de mail pe secții:
SPR – gabriela.ifrim@fspub.unibuc.ro
SPE, SPF și SSL – nicoleta.petre@fspub.unibuc.ro
MASTER – nicoleta.matei@fspub.unibuc.ro
RISE – cristina.andrei@fspub.unibuc.ro

Conform structurii anului universitar 2022-2023, s-a aprobat sesiunea extraordinară de restanțe pentru anii terminali (anul 3 licență și anul II master).

Ea se va desfășura în ziua unică de 01 septembrie 2023

Depunerea cererilor, precum și dovada plăţii taxei aferente (50 lei/restanță pentru studenții români și 40 euro/restanță pentru studenții străini de la finanțarea cont propriu valutar -CPV)  se va face în intervalul 12-20 iulie 2023, la sediul din Calea Plevnei nr.59, conform programului de lucru cu publicul, sau transmise pe adresa de mail a secretariatului.

La subiect: secția, numele și anul de studiu.
Cererea poate fi descărcată aici.

Adrese de mail pe secții:
SPR – gabriela.ifrim@fspub.unibuc.ro
SPE, SPF și SSL – nicoleta.petre@fspub.unibuc.ro
RISE – cristina.andrei@fspub.unibuc.ro

MASTER – nicoleta.matei@fspub.unibuc.ro

Conform structurii anului universitar 2022-2023 în perioada 01-09.09.2023 vor avea loc reexaminări și măriri pentru cursurile din semestrele 1 & 2 – pentru anii în curs.

În perioada 01-15 august 2023, studenții din anul II de la programele de studii de licență vor putea depune cereri pentru restanțele din anul I și măriri pentru anul în curs.

În perioada 01-15 august 2023, studenții din anul I de la programele de studii de licență și cei din anul I master vor putea depune cereri pentru măriri.

Depunerea cererilor, precum și dovada achitării taxei aferente se face prin transmiterea lor pe adresa de mail a secretarului specializării (vezi la finalul anunțului).

Pentru reexaminări

Studenții din anul II care au restanțe din anul I și studenții anul I în curs și anul II în curs se pot prezenta la această reexaminare doar pe baza cererii și a dovezii plății a 50 lei/reexaminare pentru studenții români și 40 euro/reexaminare pentru studenții străini de la finanțarea cont propriu valutar (CPV). Cele două documente se pot trimite pe adresa secretarului specializării. Cererea se găsește AICI.

Pentru măriri note

Reexaminarea în vederea măririi notei se face gratuit la cel mult 3 discipline din cadrul anului universitar curent, studentului care are promovate toate examenele prevăzute în planul de învăţământ după sesiunea de vară (adică este integralist). Cererea se găsește AICI și se transmite pe mail secretariatului specializării.

Nu sunt posibile susţineri de reexaminări în vederea măririi notelor la discipline studiate în anii precedenţi.

Datele bancare sunt astfel:

– Taxa de restanţă pentru cetățenii români este 50 lei/examen (IBAN RO67RNCB0076010452620072)

-Taxa de restanţă pentru cetățenii străini este 40 euro/examen (IBAN RO15RNCB0076010452620135)

Adrese de mail pe secții:

SPR – gabriela.ifrim@fspub.unibuc.ro

SPE, SPF și SSL- nicoleta.petre@fspub.unibuc.ro

MASTER – nicoleta.matei@fspub.unibuc.ro

RISE – cristina.andrei@fspub.unibuc.ro

BURSE 2024-2025
REPARTIZARE BURSE: Burse sociale și Burse de Performanță
 
Anexe metodologie:
 
Calendar burse aici  – ultima zi depunere dosare sociale (31.10.2024) până la ora 12:00
Calcul salariu minim aici
Anunț documente pentru burse sociale aici
Criterii departajare – burse de performanță aici
Cuantum burse aici
*
*        *
 
BURSE 2023-2024
REPARTIZARE BURSEBurse sociale și Burse de Performanță
 

Adresele de e-mail la care puteți trimite documentele pentru înscrierea la burse sunt:

SPR – gabriela.ifrim@fspub.unibuc.ro

SPE, SPF ȘI SSL – nicoleta.petre@fspub.unibuc.ro  

RISE – cristina.andrei@fspub.unibuc.ro

MASTERATE – nicoleta.matei@fspub.unibuc.ro

În momentul depunerii documentației pentru acordarea burselor, vă rugăm să aveți toate actele necesare complete, SCANATE clar (într-un singur document), lizibil, fără părți neclare sau modificări și transmise conform cerințelor metodologiei. 

BURSE SOCIALE ȘI DE PERFORMANȚĂ

Informații Burse sociale

Informații Burse de performanță

Categoriile de venituri supuse impozitului pe venit

Criterii de departajare – burse de performanță

FORMULARE  BURSE

Cerere bursă socială

Cerere bursă socială – străini

Declarație acceptare bursă de performanță

Declarație pe propria răspundere privind veniturile nete

Acord prelucrare date cu caracter personal solicitant bursă

Acord prelucrare date cu caracter personal – membrii familiei studentului solicitant de bursă socială

DOCUMENTE

Calendar Burse – ultima zi depunere dosare sociale (28.11.2023) până la ora 14:00
 
An univ.2023/2024
Bursa aferentă lunii Martie 2024
În perioada 02-04.04.2024, intervalul orar  8.00-13.30,  vă aștept să vă ridicați bursa aferentă lunii Martie în cladirea facultății de Stiințe Politice din str. Spiru Haret nr.8, sala Calypso Botez (la etaj).

An universitar 2023/2024

Decontarea se face în cladirea Facultății de Stiințe Politice din str. Spiru Haret nr.8, sala Calypso Botez (la etaj)

Program cu publicul:
Luni, Miercuri, Joi: 8.30-13.30
Marti: 8.30-15.00
Vineri: 8.30- 13.00
 

Documente decontare STB

Procedură STB

CAZARE (2024-2025)

Lista locurilor distribuite ETAPA 2 aici

Situația cazărilor după contestații aici

Lista locurilor distribuite ETAPA 1 aici

Calendar cazare UB

Calcul salariu minim

Locuri cazare

Metodologie cazare

Calendar cazare

Informații și depunere documente la adresa: cazare.fspub@unibuc.ro 


CAZARE (2023-2024)

CAZARE ALTERNATIVĂ: anunț sudenți + adresă facultăți

Lista locurilor distribuite ETAPA II aici

Lista locurilor distribuite ETAPA 1 aici 

Locuri cazare repartizate pentru Facultatea de Științe Politice

Cerere cazare – termenul limită de depunere a cererilor 21.09.2023

Informare cazare

Metodologie cazare

______________________________________________________________

CAZARE (2022-2023)

Lista locurilor distribuite etapa 2 aici

Lista locurilor distribuite aici

Anunț privind cazarea studenților 

Cazarea fizică a studenților repartizați în căminul B Grozăvești și Theodor Pallady 1 se va face începând cu 3 noiembrie 2022 dată la care va fi finalizată instalarea mobilierului

ANUNȚ: lista repartizărilor se amână pentru data de 23.09.2022 cele târziu ora 9:00

Locuri cazare repartizate pentru Facultatea de Științe Politice

Cerere cazare – termenul limită de depunere a cererilor este 19 septembrie 2022

Metodologie cazare

Informații cazare

Calendar cazare UB

AN UNIVERSITAR 2024//2025

Taxele de şcolarizare anuale pentru anul 2024/2025 aprobate de către Senatul Universităţii din Bucureşti sunt următoarele:

LICENȚĂ ANUL I

– 4800 de lei pentru programele de licență în limba română

  • ȘTIINȚE POLITICE
  • STUDII DE SECURITATE

–  5520 de lei pentru programele de licență în limba franceză sau engleză

  • ȘTIINȚE POLITICE ÎN LIMBA FRANCEZĂ
  • ȘTIINȚE POLITICE ÎN LIMBA ENGLEZĂ
  • RELAȚII INTERNAȚIONALE ȘI STUDII EUROPENE ÎN LIMBA ENGLEZĂ

LICENȚĂ ANUL II și ANUL III

– 4550 de lei pentru programele de licență în limba română

  • ȘTIINȚE POLITICE
  • STUDII DE SECURITATE

–  5250 de lei pentru programele de licență în limba franceză sau engleză

  • ȘTIINȚE POLITICE ÎN LIMBA FRANCEZĂ
  • ȘTIINȚE POLITICE ÎN LIMBA ENGLEZĂ
  • RELAȚII INTERNAȚIONALE ȘI STUDII EUROPENE ÎN LIMBA ENGLEZĂ

MASTER ANUL I

– 4800 de lei pentru programele de master în limba română

  • POLITICILE EGALITĂȚII DE ȘANSE ÎN CONTEXT ROMÂNESC ȘI EUROPEAN
  • RELAȚII INTERNAȚIONALE
  • STUDII EUROPENE

– 5520 de lei pentru programele de master în limbi străine

  • POLITICĂ ÎN EUROPA. STATE, FRONTIERE ȘI SOCIETĂȚI (ÎN LIMBA FRANCEZĂ)
  • POLITICĂ COMPARATĂ ÎN LIMBA ENGLEZĂ
  • AFACERI PUBLICE INTERNAȚONALE (ÎN LIMBA ENGLEZĂ)

MASTER ANUL II

– 5250 de lei pentru programele de master în limba română

  • POLITICILE EGALITĂȚII DE ȘANSE ÎN CONTEXT ROMÂNESC ȘI EUROPEAN
  • RELAȚII INTERNAȚIONALE
  • STUDII EUROPENE

– 5850 de lei pentru programele de master în limbi străine

  • POLITICĂ ÎN EUROPA. STATE, FRONTIERE ȘI SOCIETĂȚI (ÎN LIMBA FRANCEZĂ)
  • POLITICĂ COMPARATĂ ÎN LIMBA ENGLEZĂ
  • AFACERI PUBLICE INTERNAȚONALE (ÎN LIMBA ENGLEZĂ)

Taxele de școlarizare pot fi plătite fie la casieria universității, fie online (prin transfer bancar/ordin de plată) , detalii plată: „Facultatea de Științe Politice-taxă de studii și numele studentului”.

CONT LEI – IBAN RO67RNCB0076010452620072

CONT EURO – RO15RNCB0076010452620135 – pentru studenții straini ce studiază pe cont propriu valuar

TAXE PENTRU STUDENȚII NON-UE – AN UNIV.2024/2025)

Taxe diverse servicii oferite studenților și absolvenților (valabile începând cu 01.10.2024) aici.

*

*          *

AN UNIVERSITAR 2023//2024

Taxele de şcolarizare anuale pentru anul 2023/2024 aprobate de către Senatul Universităţii din Bucureşti sunt următoarele:

– 4150 de lei pentru programele de licență în limba română
  • ȘTIINȚE POLITICE
  • STUDII DE SECURITATE

–  4780 de lei pentru programele de licență în limba franceză sau engleză

  • ȘTIINȚE POLITICE ÎN LIMBA FRANCEZĂ
  • ȘTIINȚE POLITICE ÎN LIMBA ENGLEZĂ
  • RELAȚII INTERNAȚIONALE ȘI STUDII EUROPENE ÎN LIMBA ENGLEZĂ

– 4780 de lei pentru programele de master în limba română

  • POLITICILE EGALITĂȚII DE ȘANSE ÎN CONTEXT ROMÂNESC ȘI EUROPEAN
  • RELAȚII INTERNAȚIONALE
  • STUDII EUROPENE

– 5340 de lei pentru programele de master în limbi străine

  • POLITICĂ ÎN EUROPA. STATE, FRONTIERE ȘI SOCIETĂȚI (ÎN LIMBA FRANCEZĂ)
  • POLITICĂ COMPARATĂ ÎN LIMBA ENGLEZĂ
  • AFACERI PUBLICE INTERNAȚONALE (ÎN LIMBA ENGLEZĂ)

– 8250 de lei pentru doctorat

 

Taxele de şcolarizare pot fi achitate în două tranşe (prima până la sfârșitul lunii octombrie 2023 și a doua până la sfârșitul lunii martie 2024) sau, cu aprobarea decanului FSPUB, pot fi eşalonate în patru tranşe.

Taxele de școlarizare pot fi plătite fie la casieria universității, fie online (prin transfer bancar/ordin de plată) , detalii plată: „Facultatea de Științe Politice-taxă de studii și numele studentului”.

AN UNIVERSITAR 2024/2025

Fișă înscriere anuală aici

SPR – Contract de studii + anexe aici

SPE – Contract de studii + anexe aici

SPF – Contract de studii + anexe aici

SSL – Contract de studii + anexe aici

RISE – Contract de studii + anexe aici

*

*                 *

AN UNIVERSITAR 2023/2024

RISE – contract licenta 2023-2024 + Anexă contract studii – dispensar +

Anexă contract studii – Listă documente și resurse de informare + fișă de înscriere anuală

SPE- contract licenta 2023-2024 + Anexă contract studii – dispensar +

Anexă contract studii – Listă documente și resurse de informare + fișă de înscriere anuală

SPF- contract licenta 2023-2024 + Anexă contract studii – dispensar +

Anexă contract studii – Listă documente și resurse de informare + fișă de înscriere anuală

SSL- contract licenta 2023-2024 + Anexă contract studii – dispensar +

Anexă contract studii – Listă documente și resurse de informare + fișă de înscriere anuală

SPR – contract licenta 2023-2024 + Anexă contract studii – dispensar +

Anexă contract studii – Listă documente și resurse de informare + fișă de înscriere anuală

MPC – Contract de master 2023-2024 – Listă documente și resurse de informare – Anexă contract-dispensar – Fișă de înscriere anuală

MPE – Contract de master 2023-2024 – Listă documente și resurse de informare – Anexă contract-dispensar – Fișă de înscriere anuală

MPES – Contract de master 2023-2024 – Listă documente și resurse de informare – Anexă contract-dispensar – Fișă de înscriere anuală

MRI – Contract de master 2023-2024 – Listă documente și resurse de informare – Anexă contract-dispensar – Fișă de înscriere anuală

MSE – Contract de master 2023-2024 – Listă documente și resurse de informare – Anexă contract-dispensar – Fișă de înscriere anuală

MIPA – Contract de master 2023-2024 – Listă documente și resurse de informare – Anexă contract-dispensar – Fișă de înscriere anuală

Studenții care au avut întrerupere de studii vor depune cererea de reluare a studiilor secretarului de an în perioada 02-13 septembrie 2024, în programul cu publicul, sediul Bd.Mihail Kogălniceanu, nr. 36-46 la Casa de Oaspeți Academica. Cererea va fi însoțită de dovada plății a jumătate din taxa de școlarizare, urmând ca a doua jumătate a taxei de școlarizare să fie achitată la începutul semestrului II de studii.

Cererea poate fi descărcată aici.

Adrese de mail pe secții:

SPR – gabriela.ifrim@fspub.unibuc.ro

SPE, SPF și SSL- nicoleta.petre@fspub.unibuc.ro

MASTER – nicoleta.matei@fspub.unibuc.ro

RISE – cristina.andrei@fspub.unibuc.ro

Studenții vor depune cererea de reînmatriculare tip prin care solicită reînmatricularea în facultate, la secretarul de an în perioada 02-13 septembrie 2024, în programul cu publicul, sediul Bd.Mihail Kogălniceanu, nr. 36-46 la Casa de Oaspeți Academica. Cererea va fi însoțită de dovada plății taxei de reînmatriculare în valoare de 400 lei, de dovada plății a jumătate din taxa de școlarizare, urmând ca a doua jumătate a taxei de școlarizare să fie achitată la începutul semestrului II de studii.

Cererea poate fi descărcată aici.

Adrese de mail pe secții:

SPR – gabriela.ifrim@fspub.unibuc.ro

SPE, SPF și SSL- nicoleta.petre@fspub.unibuc.ro

MASTER – nicoleta.matei@fspub.unibuc.ro

RISE – cristina.andrei@fspub.unibuc.ro

ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR DIN ANUL III LICENȚĂ 2023-2024 ȘI ANUL II MASTER 2023-2024 PENTRU PRELUNGIREA ȘCOLARITĂȚII CU 1 SEMESTRU SUPLIMENTAR ÎN ANUL UNIVERSITAR 2024-2025

CERERILE (ÎNSOȚITE DE PLATA A JUMĂTATE DIN TAXA UNUI SEMESTRU) PENTRU ACORDAREA SEMESTRULUI SUPLIMENTAR ÎN ANUL UNIVERSITAR 2024-2025, SE DEPUN LA SECRETARIAT SAU PE ADRESA DE MAIL A SECRETARIATULUI, ÎN PERIOADA 04-13 SEPTEMBRIE 2024 (ADICĂ DUPĂ ÎNCHEIEREA SESIUNII EXTRAORDINARE DE RESTANŢE, DEDICATE STUDENŢILOR DIN ANII TERMINALI) ÎN PROGRAMUL DE LUCRU CU PUBLICUL

Pot depune cereri studenții care îndeplinesc condițiile Art. 35 (1) din Regulamentul privind activitatea profesională a studenților: „Studentul care, la finalul studiilor, după parcurgerea numărului de semestre (ani de studii) prevăzut în planul de învăţământ, nu a finalizat în totalitate obligațiile școlare și are un număr de cel mult 5 discipline nepromovate, poate solicita prelungirea / depășirea duratei de școlarizare ăn anul universitar următor  (1-2 semestre), cu taxă, în condițiile art.148 din Legea învățământului superior  nr.199/2023 și cu aprobarea Consiliului facultății.pentru prelungirea / depășirea duratei de școlarizare, studentul plătește taxa de studii aferentă unui semestru.

STUDENȚII CARE NU DEPUN CERERE VOR FI EXMATRICULAȚI, CU DREPT DE REÎNMATRICULARE ÎN CONDIŢIILE PREVĂZUTE DE PREZENTUL REGULAMENT

Cererea poate fi descărcată aici.

Adrese de mail pe secții:

SPR – gabriela.ifrim@fspub.unibuc.ro

SPE, SPF și SSL- nicoleta.petre@fspub.unibuc.ro

MASTER – nicoleta.matei@fspub.unibuc.ro

RISE – cristina.andrei@fspub.unibuc.ro

____________________________________

În atenția studenților care se află în primul semestrul suplimentar pentru finalizarea studiilor

Studenții aflați în primul semestru suplimentar, dacă după încheierea sesiunii de restanțe nu au promovate toate disciplinele, sunt așteptați să se înscrie la al doilea semestru suplimentar pentru finalizarea studiilor.

Acest lucru se face prin depunerea unei cereri la secretariat (în timpul programului de lucru cu publicul sau pe email) în perioada 26 – 28 februarie 2024. Studenții au obligația să achite o parte din cuantumul taxei de școlarizare, urmând ca până la sfârșitul lunii martie 2024 să fie achitată întreaga valoare a acestui semestru.

Cererea poate fi descărcată aici.

________________________________________________________________

ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR DIN ANUL III LICENȚĂ 2022-2023 ȘI ANUL II MASTER 2022-2023 PENTRU PRELUNGIREA ȘCOLARITĂȚII CU 1 SEMESTRU SUPLIMENTAR ÎN ANUL UNIVERSITAR 2023-2024

CERERILE (ÎNSOȚITE DE PLATA A JUMĂTATE DIN TAXA UNUI SEMESTRU) PENTRU ACORDAREA SEMESTRULUI SUPLIMENTAR ÎN ANUL UNIVERSITAR 2023-2024, SE DEPUN LA SECRETARIAT SAU PE ADRESA DE MAIL A SECRETARIATULUI, ÎN PERIOADA 04-12 SEPTEMBRIE 2023 (ADICĂ DUPĂ ÎNCHEIEREA SESIUNII EXTRAORDINARE DE RESTANŢE, DEDICATE STUDENŢILOR DIN ANII TERMINALI) ÎN PROGRAMUL DE LUCRU CU PUBLICUL

Pot depune cereri studenții care îndeplinesc condițiile Art. 45 (1) din Regulamentul privind activitatea profesională a studenților: „Studentul care, la finalul studiilor, după parcurgerea numărului de semestre (ani de studii) prevăzut în planul de învăţământ, nu și-a finalizat în totalitate obligațiile școlare și are un număr de cel mult 5 restanțe, poate solicita prelungirea duratei de școlarizare cu 1-2 semestre, în condițiile art.222 din Legea Educației Naționale nr.1/2011 (cu taxă) și ale hotărârilor consiliului facultății.

STUDENȚII CARE NU DEPUN CERERE VOR FI EXMATRICULAȚI, CU DREPT DE REÎNMATRICULARE ÎN CONDIŢIILE PREVĂZUTE DE PREZENTUL REGULAMENT

Cererea poate fi descărcată aici.

Adrese de mail pe secții:

SPR – gabriela.ifrim@fspub.unibuc.ro

SPE, SPF și SSL- nicoleta.petre@fspub.unibuc.ro

MASTER – nicoleta.matei@fspub.unibuc.ro

RISE – cristina.andrei@fspub.unibuc.ro